Lietuvoje prekės pristatomos per 1-3 darbo dienas. Prekes pristatome naudodamiesi „Omniva“, „LP Express“, ir „Venipak“ paštomatais.
Perkant už 70 € ir daugiau – taikomas nemokamas pristatymas.
Pristatymo būdai ir kainos:
„Omniva“ paštomatai
Prekes pristatysime į artimiausią Omniva paštomatą per 1-3 d.d. – 2.5 €
„LP Express“ paštomatai
Prekes pristatysime į artimiausią Omniva paštomatą per 1-3 d.d. – 2.5 €
„Venipak“ paštomatai
Prekes pristatysime į artimiausią Omniva paštomatą per 1-3 d.d. – 2.5 €
Pirkėjas informuojamas SMS žinute apie atkeliavusią prekę.
Pristatymo informacija
1. Klientas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
2. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas. Prekių pristatymo mokestis yra pateikiamas suformavus užsakymą.
3. Prekių kiekį ir kokybę Klientas kruopščiai patikrina Prekės perdavimo momentu.
4. Visas pastabas dėl akivaizdžių Prekių trūkumų Klientas privalo pareikšti raštu atsiidamas Prekes. Pretenzijas dėl Prekių paslėptų trūkumų Klientas gali pareikšti raštu ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekių gavimo dienos. Kitaip laikoma, kad preke Klientas patenkintas ir neturi jokių priekaištų Pardavėjui.
5. Pardavėjas įsipareigoja Prekes pristatyti užsakyme nurodytu adresu ir terminais. Jeigu paaiškėja, kad Pardavėjas negali pristatyti Prekės numatytu terminu, jis nedelsdamas apie tai informuoja Klientą. Klientas sutinka, jog išimties tvarka pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių.
7. Klientui apmokėjus už Prekes Pardavėjas Klientui e. paštu išsiunčia sąskaitą faktūrą.
8. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu Klientui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Kliento kaltės arba dėl nuo Kliento priklausančių aplinkybių.