Norėdami grąžinti įsigytas prekes, susisiekite su mumis e. paštu arba telefonu, nurodydami prekės pavadinimą, pateikdami sąskaitą faktūrą ir grąžinimo priežastis.
Gavę jūsų pranešimą susisieksime su jumis asmeniškai ir suderinsime grąžinimo tvarką bei sąlygas.
Nekokybiškas ar pažeistas prekes galima pakeisti arba grąžinti per 14 dienų nuo prekės pristatymo Pirkėjui dienos, vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo” patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.
Prekių pristatymo Pardavėjui išlaidas apmoka Pirkėjas.
Norėdamas grąžinti prekę(es), Pirkėjas privalo laikytis šių sąlygų:
1. Grąžinama prekė turi būti originalioje ir nepažeistoje pakuotėje;
2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
3. Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos, jos paviršius negali būti subraižytas. Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais;
4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios ji buvo tuomet, kai buvo pristatyta Pirkėjui;
5. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą ir užpildytą grąžinimo dokumentą.
6. Jeigu Pardavėjas įrodo, kad prekės trūkumų atsirado dėl to, kad Pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, tokia prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami.
7. Kilus ginčui dėl prekės išvaizdos pakeitimų ar prekės sugadinimo, pardavėjas privalo raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti Pirkėjui.